Tuesday, October 2, 2012

It's All About Me

Today post is ALL ABOUT ME!

Apa ada pada LINDA??? eceh.... cam tajuk filem lak...

i was born on 5th Feb 1979... tq mak! i might be kuat mlawan or u call it membentak and never say TQ... but trust me, mmg bersyukur and really appreciate the time u spent in d labour room sambil meneran to push me all out! hehehheheh5

org kata saya cakap kuat, orang kata mulut saya lepas, orang kata saya hati kering... even some people call me in bad and bucuk word.. lantak korang la, u dont know me an i dont want to know u!

kenapa saya begitu? rasanya dah biasa dr kecil...i need to SURVIVE!!

prnh dgr broken family ? pd yg x prnh rasa,  u should thanks ALLAH n ur parents! I'm not blaming my parents untuk apa yang telah terjadi. That's their problem. tapi sedikit sebanyak perkara ini memberi impak pada aku. aku jadi lantang bersuara... aku jenis yang akan buat sesuatu sampai dapat.. aku jenis buat hal sendiri...
I
 need to survive and be independent... masa sekolah nekad nk blajar rajin2 and go far far away.. yg akhirnya ke johor jek and jmp my nyawa kat sana  ...

masa keja nekad nak cari duit n kawin cepat2 sbb nak berdikari... kunun la!dah kawin baru tau camna ek!!! ehhehheheheh

saya bersyukur sangat and saya tahu ALLAH sayangkan sy... hidup saya mungkin boleh jd hancur, tp dr kecik lgi ALLAH sentiasa temukan saya dengan insan2 yng mulia dan yg dpt bimbing saya.

masa kecik saya sentiasa ada bff saya Lin, disekolah saya ada zila.. di UTM saya ada syikin, awa, awin dan saba dan nyawa saya aka En Suami, di tempat kerja sy ada BFF saya Marina, Ija, Geng 6 Jahanam...Big Bosses,  Kak hasnah, kak sharina, kak zab, abg Din,kak dal , arwah abg lie (al fatihah untuk abg) .. saya sentiasa dikeliling manusia yg positif untuk membantu dlm masalah sy...dan tmpt say luahkan prasaan.. apa yg tak pernah berlaku dlm hidup saya? Dan sy sentiasa berdoa agar anak2 sy tak lalui apa yg saya rasa....apa yg berlaku pada saya..AMIN....

skang alhamdulillah and i'm so happy with my life... dugaan tue mmg ada, but normal la.. after 5 yrs of marriage dh jd lali.. Betulkan Laling!!!!

Dr sekolah smpi sekarang saya masih berpegang pada satu ayat
'kalau kita rasa kita susah, ada 100 orang yg lg susah dr kita..
kalau kita bersabar, Allah akan sentiasa bantu kita...
rezeki dan kebahagian allah akan beri untuk kita..
kita hanya redha dn go with the flow...'

Dgn ayat inilah saya percaya satu hari Allah akan beri saya kebahagian iaitu anak2 dan nyawa saya.. dgn ayat itulah sy percaya rezeki sentiasa ada dan sy perlu terus mencari dan mencuba...dgn ayat itu sy berada disini sekarang.

# Perlu ku ingatkan.. ulasan ini tiada kena mengena dengan orang lain.. Hanya pasal AKU sahaja.. All About Me !!! Kalau ada yang tersinggung , I'm so sorryyy....

No comments:

Post a Comment