Thursday, August 18, 2011

Dammed U Neighbour !!!

Selalunya apa yg aku tulis at blog nie yang hepi² belaka... tapi hari nie kena luahan rasa jugak!!!

Dammed u Neighbour!!! agak² la nak datang rumah orang pun... time berbuka nie!!! agak² la pun kalau nak mengadu anak aku yang 2 tahun tue pukul anak ko yg 5 tahun tue... alahai... budak 2 tahun tue belasah ker??? tumbuk ker??? Guna otak la...!!! anak ko gigit anak aku sampai tercabut kulit ada aku bebel?? bangsat tul!!!! tue la byk sangat makan baa aliff baa yaa.. otak pun biul.. tak reti nak menghormati jiran!!! End ups aku laki bini yang bergaduh sbb makhluk yang allah confirm jadi kayu api nie!

aku dah lama tul benggang ngan diaorg nie.. dah la tengah malam memekak... cong ceng cong ceng.... dengan bunyi TV yg kuat... pastu ngintai² rumah orang... Apa korang x pernah ada jiran ker? yang paling best.. kalau dia malas nak jaga anak....amboi, dengan senang jek suh anak dia gie main kat rumah orang... maghrib ker.. malam ker..tgh malam ker.. bertenggek jek rumah orang! Poor jiran aku lagi satu nie ..sib baik ler ada bibik.. leh kemas umah.. but then poor bibik la, selalu je ngadu x larat kemas rumah sbb bdk nie dah sepahkan.

To my darling kids, look what happen kalau korang bermain dengan anak manja nie!!! Ibu MELARANG kamu main dengan dia lagi.. GO to hell la apa mak apak dia nak cakap!!! Dah nampak impak dia kan?? apa jadi ??? Ayah kamu jadi rimau !!!! bila ayah jadi rimau, ibu menyinga la!!! mau x singa.. nak marah anak, marah la.. yg jd terpengaruh ngan bangsat tue buat apa!!!

No comments:

Post a Comment